Veelgestelde vragen
Een overzicht van de FAQ’s
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat is afhankelijk van je gekozen product, oplage en of wij jouw bestandsopmaak mogen verzorgen. Bijna al onze producten zijn maatwerk. We hebben veelal te maken met verschillende soorten formaten, aantallen, afwerking, etc. Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren. Sommige producten kunnen wij extra snel leveren zoals spandoeken en stickers. Vanzelfsprekend zal een autobelettering of gevelreclame inclusief montage wat langer duren, dit vergt simpelweg meer voorbereiding. Wij staan wel open voor een uitdaging! Dus heb je iets snel nodig? Geef het aan, dan kijken wij direct wat de mogelijkheden zijn!
Hoe laat kan ik mijn bestelling ophalen?
Wij geven altijd een seintje als je bestelling klaar staat. Van maandag t/m vrijdag kan je vervolgens je bestelling afhalen in onze werkplaats tussen 08.30 en 12.00 uur en van 12.30 uur tot 17.00u.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wanneer wij een 'go' of een akkoord hebben ontvangen dan is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren. In bijna alle gevallen zetten wij direct na jouw akkoord de bestanden klaar voor productie. Jouw sign- of printproduct zal vervolgens ingedeeld worden in de print- of snijsoftware. Dit proces kunnen wij helaas niet meer onderbreken.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Dat ligt aan de productkeuze. Sommige van onze producten kunnen wij verzenden. Momenteel zijn wij er nog niet op ingericht om alle producten te kunnen verzenden. Indien je interesse hebt voor verzending van een bepaald product dan vernemen we dit graag bij je aanvraag.
Kunnen jullie mijn bestelling met spoed produceren?
Ja, in sommige gevallen is dat mogelijk. Dit is afhankelijk van het soort product. Een spoedgeval moet wel bij de aanvraag vermeld worden. Als jij ons aangeeft welk product je graag snel zou willen hebben, dan laten wij je weten wat er mogelijk is!
Kan ik bij jullie pinnen?
Pinnen is bij ons niet mogelijk.